Bc. Lucie HARTMANOVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace cestovních kanceláří v České republice

Marketing communication of travel agencies in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnotit obsah a funkčnost webových stránek všech cestovních kanceláří působících v České republice, a to z pohledu jejich využívání jako nástroje marketingové komunikace. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro další praxi. Práci tvoří teoretická a empirická část. První dvě kapitoly jsou zaměřené na problematiku marketingové komunikace a hlavních …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the content and functionality of the websites of all travel agencies operating in the Czech Republic, from the point of view of their use as a tool of marketing communication. The partial goal is to formulate recommendations for further practice based on the findings. The work consists of a theoretical and empirical part. The first two chapters are focused …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HARTMANOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace cestovních kanceláří v České republice. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/