Bc. Lenka Wawrzaczová

Master's thesis

Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem

Metodology and benefits of communication with the end customer
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodikami a přínosy komunikace s koncovými zákazníky. První část diplomové práce je věnována Analýze a zhodnocení pramenů a literatury, kde jsou shrnuty teoretické poznatky o komunikaci a řízení vztahů se zákazníky. Druhá část práce řeší cíle diplomové práce. U zvolené společnosti je znázorněna identifikace koncových zákazníků a segmentů a zhodnocena komunikace s koncovými …more
Abstract:
The thesis deals with the methodology and benefits of communication with end customers. The first part is devoted to the analysis and evaluation of sources and literature, where are summarized the findigs about communication and customer relantionship management. The second part shows the main aims of the master thesis. For the chosen company shows the identification of end customers and segments and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Jaroslav Jančík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication