Bc. Jan Vejvoda

Diplomová práce

Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem

Methods and benefits of communication with the end user
Anotace:
Diplomová práce pojednává o přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. Teoretická část se v první části zabývá vlastní komunikací, komunikačním procesem a významem funkční integrované komunikace všeobecně. Druhá část teoretické části se věnuje řízení vztahů se zákazníky a rozebírá rozdíl mezi transakčním a vztahovým marketingem v rámci řízení vztahů se zákazníky. Významná část je zde věnována pojmu …více
Abstract:
The thesis discusses the benefits of communication with the end customer. The theoretical part in the first section deals with communication process, communication itself and the importance of functional integrated communication in general. The second part of the theoretical section deals with customer relationship management and discusses the difference between transactional and relational marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní