Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Lenka Wawrzaczová
Bc. Lenka Wawrzaczová
Master's thesis
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Metodology and benefits of communication with the end customer
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá metodikami a přínosy komunikace s koncovými zákazníky. První část diplomové práce je věnována Analýze a zhodnocení pramenů a literatury, kde jsou shrnuty teoretické poznatky o komunikaci a řízení vztahů se zákazníky. Druhá část práce řeší cíle diplomové práce. U zvolené společnosti je znázorněna identifikace koncových zákazníků a segmentů a zhodnocena komunikace s koncovými …viacAbstract:
The thesis deals with the methodology and benefits of communication with end customers. The first part is devoted to the analysis and evaluation of sources and literature, where are summarized the findigs about communication and customer relantionship management. The second part shows the main aims of the master thesis. For the chosen company shows the identification of end customers and segments and …viacKľúčové slová
Segmentace analýza marketingová komunikace komunikace s koncovým zákazníkem interní komunikace řízení vztahů se zákazníky hodnota metodiky. Segmentation analysis marketing communication communication with end customers internal communication customer relantionship management value methodology.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qlg5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Daniel Susfał -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Marie Soukupová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Michaela Turková -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Nikola Jaurisová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Jan Vejvoda -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Luděk Šafařík -
Analýza vizuální komunikace s koncovým uživatelem
Tereza Jeníčková -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz