Bc. Lenka Wawrzaczová

Diplomová práce

Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem

Metodology and benefits of communication with the end customer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodikami a přínosy komunikace s koncovými zákazníky. První část diplomové práce je věnována Analýze a zhodnocení pramenů a literatury, kde jsou shrnuty teoretické poznatky o komunikaci a řízení vztahů se zákazníky. Druhá část práce řeší cíle diplomové práce. U zvolené společnosti je znázorněna identifikace koncových zákazníků a segmentů a zhodnocena komunikace s koncovými …více
Abstract:
The thesis deals with the methodology and benefits of communication with end customers. The first part is devoted to the analysis and evaluation of sources and literature, where are summarized the findigs about communication and customer relantionship management. The second part shows the main aims of the master thesis. For the chosen company shows the identification of end customers and segments and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace