Využitie moderných technologií v marketingovej komunikacii B2C – Bc. Timotej Krišto
Bc. Timotej Krišto
Diplomová práce
Využitie moderných technologií v marketingovej komunikacii B2C
Use of modern technologies in promotion B2C
Abstract:
The thesis is focused on the analysis of advanced communications options, technologies that communicate selected commercial banks operating in the Slovak financial market. Part of the main objective is the analysis and use of these options, depending on their use for their employees, clients and the public. Diploma thesis contains five chapters. The first chapter focuses on describing basic theoretical …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na analýzu moderných komunikačných možností, technológií, ktorými komunikuje vybraná komerčná banka pôsobiaca na slovenskom finančnom trhu. Súčasťou hlavného cieľa je analýza a využitie týchto možností z pohľadu klientov. Diplomová práca obsahuje päť kapitol. Prvá kapitola je zameraná na popísanie základných teoretických východísk riešenej problematiky. Obsahuje moderné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11031/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRIŠTO, Timotej. \textit{Využitie moderných technologií v marketingovej komunikacii B2C}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/iwb1pu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva