Obchodní strategie pro drobného investora jako alternativa současného investování při finančních krizích – Bc. Jaromír KOSTELANSKÝ
Bc. Jaromír KOSTELANSKÝ
Diplomová práce
Obchodní strategie pro drobného investora jako alternativa současného investování při finančních krizích
A Business Strategy for the Small Investor as an Alternative to Current Investing During the Financial Crises
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu, který se snaží analyzovat aktuální stav na kapitálových trzích a vytváří určitou strategii pro drobného investora na zhodnocení svých volných prostředků. V první (teoretické) části je důraz kladen na srovnání dvou investičních strategií a to dlouhodobého investování s obchodováním, tzv. tradingem. Druhá část analyzuje a popisuje vhodné nástroje a postupy …víceAbstract:
The aim of this thesis is the creation of a project that tries to analyze the current state of capital markets and suggests certain strategies for small investors to appreciate their available resources. In the first (theoretical) part, the emphasis is placed on the comparison of two investment strategies-long-term investments and trading. The second part describes and analyzes the appropriate tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTELANSKÝ, Jaromír. \textit{Obchodní strategie pro drobného investora jako alternativa současného investování při finančních krizích}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/iwdn58/.
Jak správně citovat práci
KOSTELANSKÝ, Jaromír. Obchodní strategie pro drobného investora jako alternativa současného investování při finančních krizích. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová -
Nástroje finančního trhu a jejich využití pro řízení podniku
Myroslava Lemesh -
Fundamentální obchodní strategie
Branislav Majorský