Bc. David Řepa

Master's thesis

Marketingový plán pro nový gastronomický podnik

Marketing plan for a new gastronomic establishment
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový plán restaurace Karlínská HolKa. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí za pomocí dostupných nástrojů byl vytvořen návrh marketingového plánu pro nový podnik. Plán je zároveň realizován v reálném čase, jelikož autor práce působí na pozici marketingového manažera ve firmě Kolektiv, která zaštiťuje mimo jiné i marketingové aktivity Karlínské HolKy …more
Abstract:
The thesis focuses on the marketing plan for the Karlínská HolKa restaurant. Based on an analysis of the internal and external environment using available tools, a proposal for a marketing plan for the new business was created. The plan is also implemented in real time, as the author of the thesis serves as the marketing manager at Kolektiv, which among other things oversees the marketing activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Reader: Jaroslav Dugas, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON