Marketingový plán pro nový gastronomický podnik – Bc. David Řepa
Bc. David Řepa
Master's thesis
Marketingový plán pro nový gastronomický podnik
Marketing plan for a new gastronomic establishment
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový plán restaurace Karlínská HolKa. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí za pomocí dostupných nástrojů byl vytvořen návrh marketingového plánu pro nový podnik. Plán je zároveň realizován v reálném čase, jelikož autor práce působí na pozici marketingového manažera ve firmě Kolektiv, která zaštiťuje mimo jiné i marketingové aktivity Karlínské HolKy …moreAbstract:
The thesis focuses on the marketing plan for the Karlínská HolKa restaurant. Based on an analysis of the internal and external environment using available tools, a proposal for a marketing plan for the new business was created. The plan is also implemented in real time, as the author of the thesis serves as the marketing manager at Kolektiv, which among other things oversees the marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Reader: Jaroslav Dugas, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Management rizika v MSP
Denisa Andörferová -
Age management a možnosti jeho uplatnění v organizaci
Lucie Koulová -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová -
Komparace značkových restaurací českých pivovarů ve vybraném regionu
Lucie Kondelíková -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Digital marketing as a tool to improve business performance
Viktoriia Dobrovolska -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva