Tereza Kupčíková

Bakalářská práce

Trendy v shopping tourismu

Trends in the shopping tourism
Anotace:
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a dále ho rozděluje dle druhu a forem. Zabývá se faktory, které ovlivňují nakupování jako motiv cesty a stanovuje předpoklady pro rozvoj nákupního cestovního ruchu. Práce dále pojednává o útratách účastníků cestovního ruchu a významu nákupů v destinacích. Závěrečná část práce analyzuje nákupní cestovní ruch v České republice z hlediska příjezdového cestovního …více
Abstract:
The Bachelor thesis defines the shopping tourism and subdivides it into forms and types. It deals with the factors influencing shopping as a motivation for travel and determines preconditions for the development of shopping tourism. The thesis deals with expenditures of participants in tourism and the significance of shopping in the destinations. The final part of the thesis analyses incoming shopping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Markéta Kalábová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50200

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj