Tereza Kupčíková
Bakalářská práce
Trendy v shopping tourismu
Trends in the shopping tourism
Anotace:
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a dále ho rozděluje dle druhu a forem. Zabývá se faktory, které ovlivňují nakupování jako motiv cesty a stanovuje předpoklady pro rozvoj nákupního cestovního ruchu. Práce dále pojednává o útratách účastníků cestovního ruchu a významu nákupů v destinacích. Závěrečná část práce analyzuje nákupní cestovní ruch v České republice z hlediska příjezdového cestovního …víceAbstract:
The Bachelor thesis defines the shopping tourism and subdivides it into forms and types. It deals with the factors influencing shopping as a motivation for travel and determines preconditions for the development of shopping tourism. The thesis deals with expenditures of participants in tourism and the significance of shopping in the destinations. The final part of the thesis analyses incoming shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50200
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Markéta Kalábová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50200
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní cestovní ruch v České republice
Soňa Smejkalová -
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Gréta Klčová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Nákupní cestovní ruch
Jana Soukupová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Nákupní cestovní ruch v České republice
Soňa Smejkalová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková