Role komunikace ve firemním prostředí – Bc. Michaela Ratajová
Bc. Michaela Ratajová
Bachelor's thesis
Role komunikace ve firemním prostředí
Anotácia:
Tato práce pojednává o roli komunikace ve firemním prostředí. Cílem práce je zmapovat komunikační nosiče, které se používají v drogerii TETA. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu komunikace, jsou zde popsány komunikační kanály, komunikace uvnitř organizace a komunikační prostředky (e-mail, mobilní telefon, komunikace z očí do očí). Praktická část se opírá o část teoretickou a snaží se zmapovat …viacAbstract:
This work discusses the role of communication in the business environment. The aim of the work is to map the communications media, which are used in a drugstore aunt. The theoretical part is focused on defining the notion of communication, describes the communication channels, communication within the organization and means of communication (e-mail, cell phone, communication, face to face). The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/u4edr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Mgr. Petra Majerová
- Oponent: PhDr. Helena Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace a její problémy uvnitř organizace
Tereza Fixová -
Interní komunikace ve vybrané organizaci
Klára DVOŘÁKOVÁ -
Komunikace v organizaci
Pavlína Adamcová -
Komunikace jako faktor zvyšování výkonnosti organizace
Jana HRBÁČKOVÁ -
Efektivní komunikace ve sledované organizaci
Nikola Vondráková -
Komunikace neziskové organizace s veřejností
Nikola Kirova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse