Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost – Bc. Petra Zadražilová
Bc. Petra Zadražilová
Master's thesis
Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost
Marketing of a private university from establishment to the present
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingových strategií a aktivit soukromé vysoké školy od jejího založení až po současnost. Vychází z potřeby porozumět účinnosti dosavadních marketingových přístupů a identifikovat klíčové faktory úspěchu v marketingu vysokých škol. Práce si klade za cíl zkoumat, jaká specifika a faktory ovlivňují úspěšnost marketingových kampaní v oblasti vzdělávání a jaké …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of marketing strategies and activities of a private university from its foundation to the present. It is based on the need to understand the effectiveness of existing marketing approaches and to identify key success factors in the marketing of universities. The thesis aims to investigate what specifics and factors influence the success of marketing campaigns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZADRAŽILOVÁ, Petra. \textit{Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ix0fdp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Influencer marketing v oblasti esportu
Denisa Feuereiselová -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Sociální marketing v oblasti prevence kriminality
Vojtěch Poleno
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights