Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost – Bc. Petra Zadražilová
Bc. Petra Zadražilová
Master's thesis
Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost
Marketing of a private university from establishment to the present
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingových strategií a aktivit soukromé vysoké školy od jejího založení až po současnost. Vychází z potřeby porozumět účinnosti dosavadních marketingových přístupů a identifikovat klíčové faktory úspěchu v marketingu vysokých škol. Práce si klade za cíl zkoumat, jaká specifika a faktory ovlivňují úspěšnost marketingových kampaní v oblasti vzdělávání a jaké …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of marketing strategies and activities of a private university from its foundation to the present. It is based on the need to understand the effectiveness of existing marketing approaches and to identify key success factors in the marketing of universities. The thesis aims to investigate what specifics and factors influence the success of marketing campaigns …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZADRAŽILOVÁ, Petra. \textit{Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ix0fdp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Influencer marketing v oblasti esportu
Denisa Feuereiselová -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Sociální marketing v oblasti prevence kriminality
Vojtěch Poleno
Názov
Vložil
Vložené
Práva