Ing. Petr Vrtálek
Diplomová práce
Interní HelpDesk banky
The Internal HelpDesk of Bank
Anotace:
Diplomová práce obsahuje návrh aplikace interního HelpDesku fiktivní banky v systému ARS Remedy verze 5.1.2. V práci jsou popsány základní procesy navrhovaného systému, které jsou definované převážně pomocí UML diagramů. V diplomové práci je přiložený návrh aplikace skládající se z úvodní studie a analýzy systému. Práce se skládá hlavně z jednotlivých procesů graficky znázorněných pomocí vybraných …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c5c8r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Vladimír Beneš, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podoby IS v MSP v době Cloud Computingu
Přemysl Brýl -
Legislativní helpdesk na platformě Liferay
Veronika Lovrantová -
Zátěžové testování helpdesk systému
Peter Drobec -
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Michelle Jantulíková -
Vývoj webové aplikace Helpdesk pro společnost Softbit Software, s.r.o.
David Urban -
Analýza a návrh systému pro podporu služby helpdesk pro oblast IT
Jiří Stránský -
Modelování činnosti Helpdesk v prostředí ITIL
Tomáš Mysliveček -
Helpdesk pro Agenturu EMAS
Lukáš Čamaj