Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu. – Bc. Lenka Jungová
Bc. Lenka Jungová
Master's thesis
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Influencer marketing and its use in destination management.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím influencerů sociálních médií ze strany organizací destinačního managementu, odhaluje dynamiku influencer marketingu pro turistické destinace a diskutuje o dopadech této praxe. Teoretická část shrnuje dostupné informace a dosavadní výzkumy o influencer marketingu v oblasti cestovního ruchu. Kvalitativní výzkum, který se opírá o rozhovory se zástupci destinačních agentur …moreAbstract:
This diploma thesis examines the use of social media influencers by destination management organisations, reveals the dynamics of influencer marketing for tourist destinations and discusses the implications of this practice. The theoretical part summarises the available information and existing research on influencer marketing in the tourism sector. The qualitative research, which is based on interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w1plm/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Dominika Schmidtová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová