Bc. Lenka Jungová

Diplomová práce

Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.

Influencer marketing and its use in destination management.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím influencerů sociálních médií ze strany organizací destinačního managementu, odhaluje dynamiku influencer marketingu pro turistické destinace a diskutuje o dopadech této praxe. Teoretická část shrnuje dostupné informace a dosavadní výzkumy o influencer marketingu v oblasti cestovního ruchu. Kvalitativní výzkum, který se opírá o rozhovory se zástupci destinačních agentur …více
Abstract:
This diploma thesis examines the use of social media influencers by destination management organisations, reveals the dynamics of influencer marketing for tourist destinations and discusses the implications of this practice. The theoretical part summarises the available information and existing research on influencer marketing in the tourism sector. The qualitative research, which is based on interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dominika Schmidtová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní