Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu. – Bc. Lenka Jungová
Bc. Lenka Jungová
Diplomová práce
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Influencer marketing and its use in destination management.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím influencerů sociálních médií ze strany organizací destinačního managementu, odhaluje dynamiku influencer marketingu pro turistické destinace a diskutuje o dopadech této praxe. Teoretická část shrnuje dostupné informace a dosavadní výzkumy o influencer marketingu v oblasti cestovního ruchu. Kvalitativní výzkum, který se opírá o rozhovory se zástupci destinačních agentur …víceAbstract:
This diploma thesis examines the use of social media influencers by destination management organisations, reveals the dynamics of influencer marketing for tourist destinations and discusses the implications of this practice. The theoretical part summarises the available information and existing research on influencer marketing in the tourism sector. The qualitative research, which is based on interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w1plm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dominika Schmidtová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová