Jana Míková

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovým mixem konkrétní instituce. Hlavní stanovený cíl je návrh marketingového mixu a konkrétní doporučení pro firmu ITALAT CZ s.r.o. Na základě analýzy obecného okolí, SWOT analýzy a marketingového mixu se provede následné doporučení pro firmu ITALAT CZ s.r.o.
Abstract:
This bachelor thesis is concerned with creation of a marketing mix for particular institution. The main aim of the present thesis is a plan of a marketing mix which will be then recommended for ITALAT CZ s.r.o. company. From the analysis of the general environment, the SWOT analysis and the marketing mix, some further recommendations for ITALAT CZ s. r. o. company will be made…….
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Veronika Zámečníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting