Jana Míková

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovým mixem konkrétní instituce. Hlavní stanovený cíl je návrh marketingového mixu a konkrétní doporučení pro firmu ITALAT CZ s.r.o. Na základě analýzy obecného okolí, SWOT analýzy a marketingového mixu se provede následné doporučení pro firmu ITALAT CZ s.r.o.
Abstract:
This bachelor thesis is concerned with creation of a marketing mix for particular institution. The main aim of the present thesis is a plan of a marketing mix which will be then recommended for ITALAT CZ s.r.o. company. From the analysis of the general environment, the SWOT analysis and the marketing mix, some further recommendations for ITALAT CZ s. r. o. company will be made…….
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Zámečníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting