Linda Bartuňková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Marks & Spencer

Marks & Spencer's marketing strategy
Abstract:
Práce se věnuje kritickému zhodnocení marketingové strategie společnosti Marks & Spencer a porovnání vnímání (image) značky s identitou na českém trhu. Práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol, kde první dvě se věnují přehledu aktuální literatury z oblasti marketingové strategie a řízení značky, další dvě kapitoly se věnují vlastnímu kritickému hodnocení marketingové strategie M&S včetně vlastního …more
Abstract:
The thesis is devoted to a critical evaluation of the marketing strategy of Marks & Spencer and a comparison of brand perception (image) with identity on the Czech market. The thesis is divided into four main chapters, where the first two chapters are devoted to a review of current literature in the field of marketing strategy and brand management, the next two chapters are devoted to the critical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2022
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87573

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod