Linda Bartuňková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Marks & Spencer

Marks & Spencer's marketing strategy
Anotace:
Práce se věnuje kritickému zhodnocení marketingové strategie společnosti Marks & Spencer a porovnání vnímání (image) značky s identitou na českém trhu. Práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol, kde první dvě se věnují přehledu aktuální literatury z oblasti marketingové strategie a řízení značky, další dvě kapitoly se věnují vlastnímu kritickému hodnocení marketingové strategie M&S včetně vlastního …více
Abstract:
The thesis is devoted to a critical evaluation of the marketing strategy of Marks & Spencer and a comparison of brand perception (image) with identity on the Czech market. The thesis is divided into four main chapters, where the first two chapters are devoted to a review of current literature in the field of marketing strategy and brand management, the next two chapters are devoted to the critical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87573

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod