Bc. Tereza Odvárková

Master's thesis

Náborová strategie studentů IT v konkrétním podniku

The Recruitment Strategy of IT Students in a Particular Company
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl na základě toho, jak studenti oboru IT vnímají konkrétní náborovou strategii organizace a brněnský IT trh práce, zjistit jaká jsou jejich očekávání při náboru do IT organizace. Teoretická část práce přibližuje důležité koncepty jako je nábor, náborová strategie, personální marketing. Prostor je věnován také faktorům, které ovlivňují rozhodování studentů při náboru. Metodologická …more
Abstract:
This Master ´s thesis aims to discover what the expectations of IT students are based on how students perceive the IT industry specific recruitment strategy of the organization and the Brno IT job market. The theoretical part of the thesis introduces important concepts such as recruitment, recruitment strategy, and personnel marketing. Some factors are also introduced which influence the recruitment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Josef Horňáček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Master programme / field:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources