Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce – Bc. Michaela Kohoutová
Bc. Michaela Kohoutová
Master's thesis
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
A Selected Product Promotion in an Event
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh konkrétní „eventové“ akce jako součásti marketingově komunikačních aktivit podniku, pořádané při příležitosti uvedení nového typu mobilního zařízení na český trh, s využitím integrované marketingové komunikace. Přitom se opírá o teoretické základy, mezi které patří marketingový a marketingový komunikační mix či obecné zásady projektování „eventů“. Tato teoretická východiska …moreAbstract:
The goal of this work is to design a specific proposal event as part of marketing communications activities of the company at launch of the new type of mobile device on the Czech market using integrated marketing communications. The thesis is based on theoretical foundations such as marketing and communication marketing mix or general foundations of event planning. These theoretical bases are used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o5q0q/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova