Bc. Michaela Kohoutová

Master's thesis

Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce

A Selected Product Promotion in an Event
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh konkrétní „eventové“ akce jako součásti marketingově komunikačních aktivit podniku, pořádané při příležitosti uvedení nového typu mobilního zařízení na český trh, s využitím integrované marketingové komunikace. Přitom se opírá o teoretické základy, mezi které patří marketingový a marketingový komunikační mix či obecné zásady projektování „eventů“. Tato teoretická východiska …more
Abstract:
The goal of this work is to design a specific proposal event as part of marketing communications activities of the company at launch of the new type of mobile device on the Czech market using integrated marketing communications. The thesis is based on theoretical foundations such as marketing and communication marketing mix or general foundations of event planning. These theoretical bases are used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní