Bc. Michaela Kohoutová

Diplomová práce

Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce

A Selected Product Promotion in an Event
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh konkrétní „eventové“ akce jako součásti marketingově komunikačních aktivit podniku, pořádané při příležitosti uvedení nového typu mobilního zařízení na český trh, s využitím integrované marketingové komunikace. Přitom se opírá o teoretické základy, mezi které patří marketingový a marketingový komunikační mix či obecné zásady projektování „eventů“. Tato teoretická východiska …více
Abstract:
The goal of this work is to design a specific proposal event as part of marketing communications activities of the company at launch of the new type of mobile device on the Czech market using integrated marketing communications. The thesis is based on theoretical foundations such as marketing and communication marketing mix or general foundations of event planning. These theoretical bases are used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní