Bc. Jitka Houšťová

Master's thesis

Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku

The influence of the Customer value on the competitiveness of the company
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je "Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku". V teoretické části jsem uvedla charakteristiku pojmu hodnota pro zákazníka a dále jsem se podrobněji věnovala inovacím a metodám, které pomáhají v analyzování faktorů, které mohou ovlivňovat konkurenceschopnost podniku. V praktické části jsem se na konkrétním podniku zaměřila na analýzu současného stavu …more
Abstract:
Subject matter of my thesis is "The influence of creating of valuation for the customer on competitive strength of the company." In theoretical part I introduced the characterization of the concept of valuation for the customer and thereinafter I attended to innovations and methods in more detail, which helps in analyzing factors influencing competitive strength using methods mentioned in theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2008
  • Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Reader: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management