Pozitivní psychologie ve výchově ke zdraví – Bc. Jana Horníčková
Bc. Jana Horníčková
Master's thesis
Pozitivní psychologie ve výchově ke zdraví
Positive Psychology in Health Education Teaching
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o možnostech využití pozitivní psychologie v předmětu Výchova ke zdraví. V teoretické části jsou charakterizována specifika věku žáků osmých a devátých ročníků. Popisuje co je pozitivní psychologie a jaký je její vztah k Výchově ke zdraví. Praktická část se zabývá aplikací pozitivní psychologie do praxe. Na základě pozitivní psychologie byl navrhnut výukový program „Mít rád …viacAbstract:
The thesis discusses the possibilities of using positive psychology in the subject of Health Education. In the theoretical part are characterized the specifics of pupils aged eighth and ninth grade. The work describes what are the positive psychology and the relationship to Health education. The practical part deals with the application of positive psychology into practice. Based on positive psychology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cz6qg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jitka Slaná Reissmannová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Bilingual Children in EFL Classes at Elementary School
Monika Zieglerová -
Physical fitness boys football elementary school classes
Radomír Vlk -
Výchova ke zdraví jako podpůrný prostředek výchovy ke zdravému životnímu stylu u žáků s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy
Martina Večeřová -
Návrh ilustrativních úloh ke standardům základního vzdělávání v oboru Výchova ke zdraví
Kamila Vizentová -
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová -
Výukový program "Předcházíme odpadům" pro žáky ve 4. ročníku.
Klára Rozsívalová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová