Integrace dítěte s poruchou autistického spektra do běžné mateřské školy – Bc. Pavla Kittlerová
Bc. Pavla Kittlerová
Bakalářská práce
Integrace dítěte s poruchou autistického spektra do běžné mateřské školy
Integration of a child with autism spectrum disorder in a Kindergarten
Anotace:
V předkládané bakalářské práci jsme hodnotili podmínky integrace dítěte s poruchou autistického spektra do jedné běžné mateřské školy v Brně. Jako dílčí cíl pak bylo popsat vnější a vnitřní podmínky a vytvořit kazuistickou studii. Práce je dělena na tři části – kapitoly. První a druhá část práce je teoretická, a je v nich popsána porucha autistického spektra z etiologického, symptomatologického a diagnostického …víceAbstract:
This Bachelor thesis evaluates the integration of a child with an autistic spectrum disorder into a standard preschool in the city of Brno. A partial goal of the thesis was to describe the external and internal conditions gathering the results for a case study. The thesis is divided into three sections – chapters. The first and second sections are theoretical and provide a description of the autistic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lwnl1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková