Vliv fyzicko-geografických faktorů na realizaci vybraných turistických produktů – Martina Kovářová
Martina Kovářová
Bachelor's thesis
Vliv fyzicko-geografických faktorů na realizaci vybraných turistických produktů
Ovlivnění vybraných služeb na Litoměřicku
The Influence of Physiographic Circumstances on the Implementation of Selected Tourism Products
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu klimatického průběhu sezóny na využití ubytovacích služeb v okrese Litoměřice. První oddíl teoretické části se zabývá vymezením služeb cestovního ruchu se zaměřením na ubytovací služby, jejich charakteristiku a marketing. Další oddíl teoretické části přibližuje klimatické faktory a jejich význam pro cestovní ruch. Nechybí ani specifikace klimatu v …moreAbstract:
The Bachelor thesis refers to climate factors and their impact on accommodation services provided in Litoměřice region. The first section of the theoretical part is a thorough insight into the issue of tourism services with a special focus on accommodation services. This part is followed by a brief overwiev of marketing of tourism services and the next section reffers to climatic factors and their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8160
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2016
- Supervisor: RNDr. Jiří Petera
- Reader: doc. PaedDr. Jiří Štyrský, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘOVÁ, Martina. \textit{Vliv fyzicko-geografických faktorů na realizaci vybraných turistických produktů}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/iynuzv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights