Vliv fyzicko-geografických faktorů na realizaci vybraných turistických produktů – Martina Kovářová
Martina Kovářová
Bachelor's thesis
Vliv fyzicko-geografických faktorů na realizaci vybraných turistických produktů
Ovlivnění vybraných služeb na Litoměřicku
The Influence of Physiographic Circumstances on the Implementation of Selected Tourism Products
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu klimatického průběhu sezóny na využití ubytovacích služeb v okrese Litoměřice. První oddíl teoretické části se zabývá vymezením služeb cestovního ruchu se zaměřením na ubytovací služby, jejich charakteristiku a marketing. Další oddíl teoretické části přibližuje klimatické faktory a jejich význam pro cestovní ruch. Nechybí ani specifikace klimatu v …viacAbstract:
The Bachelor thesis refers to climate factors and their impact on accommodation services provided in Litoměřice region. The first section of the theoretical part is a thorough insight into the issue of tourism services with a special focus on accommodation services. This part is followed by a brief overwiev of marketing of tourism services and the next section reffers to climatic factors and their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8160
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedúci: RNDr. Jiří Petera
- Oponent: doc. PaedDr. Jiří Štyrský, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Martina. \textit{Vliv fyzicko-geografických faktorů na realizaci vybraných turistických produktů}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/iynuzv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Názov
Vložil
Vložené
Práva