Bc. Tereza Tichá

Master's thesis

Řízení vztahu se zákazníky

Customer Relationships Management
Abstract:
Předmětem diplomové práce je řízení vztahu se zákazníky, vysvětluje tento pojem, historii a jeho hlavní úlohy. Diplomová práce se zabývá identifikací, získáním a udržením zákazníků. Popisuje, které informační nástroje se v tomto řízení využívají. Cílem práce je tyto teoretické poznatky využít k analýze tohoto systému v reálném podniku a navrhnout doporučení na optimalizaci. Je popsán současný stav …more
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the management of the relationship with customers, it explains this concept, history and its main tasks. The thesis deals with the identification of customers and how to gain and keep them. There are described the information tools used in this proceeding. The aim of the work is to use these theoretical knowledge for analyzing this system in the real business and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Petr Petera
  • Reader: Ing. Josef Šiman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Master programme / field:
Economics and Management / Finance