Bc. Tereza Tichá
Master's thesis
Řízení vztahu se zákazníky
Customer Relationships Management
Abstract:
Předmětem diplomové práce je řízení vztahu se zákazníky, vysvětluje tento pojem, historii a jeho hlavní úlohy. Diplomová práce se zabývá identifikací, získáním a udržením zákazníků. Popisuje, které informační nástroje se v tomto řízení využívají. Cílem práce je tyto teoretické poznatky využít k analýze tohoto systému v reálném podniku a navrhnout doporučení na optimalizaci. Je popsán současný stav …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the management of the relationship with customers, it explains this concept, history and its main tasks. The thesis deals with the identification of customers and how to gain and keep them. There are described the information tools used in this proceeding. The aim of the work is to use these theoretical knowledge for analyzing this system in the real business and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/wpndm/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Petr Petera
- Reader: Ing. Josef Šiman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková