Bc. Adam Valášek
Bakalářská práce
Sociální CRM
Social CRM
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sociálním CRM deseti největších obchodních center v České republice. První část práce popisuje teoretická východiska, která jsou důležitá pro kompletní pochopení problému. Teoretická východiska pojednávají o vztahu klasického CRM s tím sociálním, o digitálním marketingu, který úzce souvisí se SCRM a o Webu 2.0 a konkrétně o sociálních sítích, které jsou místem zkoumání. Druhá …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Petr Řeřicha -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Jan Němec -
Sociální CRM spotřebitelských řetězců
Roman Kelner -
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Alina Burkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva