Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o. – Erika ČVANDOVÁ
Erika ČVANDOVÁ
Bachelor's thesis
Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Recommendation of Marketing Strategy for the New Product of Company Technology Innovation Centre Ltd.
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum …moreAbstract:
Thetopic of this bachelor thesis is recommendation of marketing strategy for the new product of company Technology innovation centre in Zlin. Theoretical part of the thesis covers information from literature related to marketing strategy and aplication of marketing tools in new product implementation. There is also chapter discribing function and benefits of science and technology parks, that includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČVANDOVÁ, Erika. \textit{Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/iyzoyr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČVANDOVÁ, Erika. Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková