Dětský výtvarný projev a digitální média – Bc. Šárka Satrapová
Bc. Šárka Satrapová
Diplomová práce
Dětský výtvarný projev a digitální média
Children's creative expression and digital media
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá dětskou výtvarnou tvorbou v návaznosti na používání digitálních technologií a sleduje nové tendence ve výtvarné pedagogice. Teoretická část nahlíží a kriticky hodnotí prostředí, ve kterém dítě ve 21. století vyrůstá a usiluje o uchopení změn v dětském výtvarném projevu ze sociologického, pedagogicko-vzdělávacího a psychologického pohledu, aby tak zasadila tvorbu vybraného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with children's art expression in connection with the use of digital technologies and follows new tendencies in art pedagogy. The theoretical part looks at and critically evaluates the environment in which the child grows up in the 21st century and seeks to grasp changes in children‘s artistic expression from a sociological, pedagogical-educational and psychological point …víceKlíčová slova
dětský výtvarný projev kresba digitální média digitální technologie virtuální hra videohra vizuální jazyk kreativita kreativní myšlení flow předškolní věk mladší školní věk children‘s art expression drawing digital media digital technologies virtual game video game visual language creativity creative thinking pre-school years primary years
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y9cbp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Kamenický, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy / Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková -
Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením
Jitka Stuchlíková