Využití on-line marketingových komunikací ve společnosti NNIP – Zuzana Glížová
Zuzana Glížová
Diplomová práce
Využití on-line marketingových komunikací ve společnosti NNIP
Application of on-line marketing communications at NNIP
Anotace:
Diplomová práce seznamuje čtenáře se základními formami komerčních komunikací, přičemž se zaměřuje zejména na on-line komerční komunikace s důrazem na optimalizaci internetových stránek ve vyhledávačích (SEO). Dále vysvětluje specifika marketingu finančních služeb. Hlavním cílem práce je navrhnout úpravy internetových stránek nnfondy.eu, které povedou ke zlepšení pozice webu ve výsledcích organického …víceAbstract:
The diploma thesis briefly describes fundamental forms of commercial communications, especially focused on on-line commercial communications and search engine optimization (SEO). It also explains marketing specifics of financial services. The key objective of the thesis is to define adjustments of nnfondy.eu website, improving the website position in search engine result page while considering the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72742
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72742
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Využití on-line v komerčních komunikacích
Eva Rybová -
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
Hana Maršálková -
On-line komunikace AIESEC Praha.
Andrea Vitáková -
Právní otázky on-line reklamy zaměřené na děti
Markéta Valentová -
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Zdeněk Jankovič -
Návrh on-line komunikační strategie sportovního klubu JNS Cheerleaders
Simona Míková -
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Návrh on-line komunikační strategie firmy HPS-DMC,s.r.o.
Tereza Mottysová