Marketingový mix Městského divadla Zlín – Bc. Veronika Januszová
Bc. Veronika Januszová
Master's thesis
Marketingový mix Městského divadla Zlín
Marketing Mix of the Zlin City Theatre
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Teoretická část práce je věnována základním pojmům marketingu divadla, přes STP marketing až k jednotlivým složkám marketingového mixu. V praktické části jsou specifika marketingu aplikována na Městské divadlo Zlín, čímž vzniká přehled jeho kompletního marketingového mixu. Práce s poznatky získanými rozhovory s vybranými respondenty a následným …moreAbstract:
The diploma thesis pursues issues of theatre marketing. The theoretical part of the thesis is devoted to basic concepts of theatre marketing, from STP marketing to individual components of marketing mix. In the practical part, the specifics of marketing are applied on Zlín City Theatre, whence emerges a summary of its complete marketing mix. Suggestions concerning adjustions to the institution's marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Januszová, Veronika. Marketingový mix Městského divadla Zlín. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Marketingová komunikace Dejvického divadla
Aneta Alijagićová -
Analýza marketingové komunikace Divadla Na zábradlí
Hana Kašáková -
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Natálie KLIMOVÁ -
Návrh marketingové komunikace divadla
Tereza Blechová -
Komunikace Národního divadla s vysokoškolskými studenty
Sarah Kruková