Vliv sociálních sítí na využívání volného času u mladých lidí – Jan Kunčický
Jan Kunčický
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na využívání volného času u mladých lidí
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký mají sociální sítě vliv na využívání volného času u mladých lidí. V teoretické část jsou vysvětleny pojmy jako volný čas, produktivita, kvalita života a sociální sítě, kterým je věnována největší pozornost z teoretické části. Následně je v praktické části po-mocí kvantitativního šetření zkoumáno, kolik času respondenti tráví na sociálních sítích a při jakých …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out, how social media influences the leisure time of young people. In the theoretical part I will discribe terms such as leisure time, productivity, quality of life and social media, which is largely the main attention of the theoretical part of the thesis. Then in the practical part I looked into how much times the respondents spend on social media and also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
http://theses.cz/id/izsuhg/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNČICKÝ, Jan. \textit{Vliv sociálních sítí na využívání volného času u mladých lidí}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/izsuhg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev