Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus" – Bc. Marharyta Shendryk
Bc. Marharyta Shendryk
Diplomová práce
Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus"
CI (redesign) of "A-plus" restaurant
Anotace:
Magisterská diplomová práce „Firemní styl( redesign ) restaurace A Plus“ založena na základě rešerše literatury je zaměřena na firemní identitu. Hlavním cílem je navrhnout a realizovat firemní styl a redesign existujícího podniku. Práce je rozdělená na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. V teoretické části je nejprve stručně definován termín firemní styl. Dále jsou …víceAbstract:
Corporate Identity (redesign) restaurace “A Plus” The master's thesis "corporate style (redesign) restaurace A Plus" on the basis of the prophylactics search literature is zamolerena on corporate identity. The main objective is to design and implement the corporate style and redesign of the existing company. The thesis is distributed to the DV prophylactically main parts – theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Joachim Rindler
- Oponent: Kamila Matysová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design - NM
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
Radim Havlišta -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva