CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace. – Ondřej Kubáček
Ondřej Kubáček
Bachelor's thesis
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
CRM as a Company's Advantage in Competition
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá popisem systémů CRM a konkurenční výhodou, jakou tyto systémy mohou společnosti, která je využívá, přinést. Cílem bakalářské práce je provedení deskripce a analýzy problematiky systému CRM ve společnosti Isola Powertekk s.r.o. a dalších systémů, které pomáhají společnosti řídit vztahy se zákazníky. V teoretické části bakalářské práce je provedena deskripce a analýza problematiky …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the description of CRM systems and competitive advantage, which these systems can bring to a company that uses them. The aim of the thesis is description and analysis of the problems of the CRM system in the company Isola Powertekk s.r.o and other systems that help manage customer relationships in the company. The theoretical part of the thesis describes and analyzes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedúci: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÁČEK, Ondřej. \textit{CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s., Moravian University College Olomouc. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/izvknz/.
Jak správně citovat práci
Kubáček, Ondřej. CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Company Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Jakub Till -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Komparace CRM systémů využitelných v hotelnictví
Olga Kashkan -
Možnosti implementace systému CRM na trhu tepelných technologií
Jan Skříšovský -
CRM - nástroj moderního marketingu
Jan Viskot -
CRM ve vybraném podniku
Andrea KLEMENTOVÁ -
Využití systémů CRM v komunikaci se zákazníky
Barbora Prokopová -
Sales na trhu B2B a jeho řízení z pohledu vedoucích pracovníků
Monika Moudrá
Názov
Vložil
Vložené
Práva