Bc. Andrea KLEMENTOVÁ

Diplomová práce

CRM ve vybraném podniku

CRM in the chosen company
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je jednou z největších konkurenčních výhod a efektivním marketingovým nástrojem. Společnosti jej mohou využívat ke komunikaci a shromažďování údajů o svých zákaznících. CRM systémy umožňují lepší poznání spotřebitelů, pomáhají lépe pochopit jejich chování, potřeby a budovat tak dlouhodobé loajální vztahy. Cílem podniků je nejenom zákazníky získávat, ale především si …více
Abstract:
Customer relationship management (CRM) is one of the biggest competitive advantages and an effective marketing tool. Companies can use it to communicate and collect data about their customers. CRM systems enable better knowledge of consumers, help them better understand their behavior, needs and build long-term loyal relationships. The goal of companies is not only to gain customers, but above all …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLEMENTOVÁ, Andrea. CRM ve vybraném podniku. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/