Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení – Jana SKRBKOVÁ
Jana SKRBKOVÁ
Master's thesis
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Sfumato versus analyticly-synthetic method of reading
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vymezením pojmu čtení a čtenářské gramotnosti. Porovnává a popisuje výuku provopočátečního čtení metodou analyticko-syntetickou a metodou Sfumato - Splývavé čtení. Podrobně charakterizuje obě metody a zaměřuje se na deskripci shod a rozdílů v jejich výuce a vystihuje jednotlivé požadavky kladné na pedagogy. Praktická část je formou dotazníkového šetření zaměřena na využití …moreAbstract:
My Dissertation Work describes the concept of reading and the readers´ literacy. It describes and compares teaching of reading by analytic-synthetic Sfumato-integrated reading method. It describes in details both the methods aiming to description of conformity and differences of theirs. It gives a picture of demands on teachers . The practical part made as a questionaire leeds to utilization of both …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKRBKOVÁ, Jana. Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková