Tomáš Chvalina

Master's thesis

Marketigová strategie pro start-up Mapotic

Marketing Strategy for Start-up Mapotic
Abstract:
Diplomové práce je zaměřena na tvorbu nové marketingové strategie pro start-up Mapotic, který si během posledních let prošel změnou svého směřován, kdy se nově zaměřuje i na B2B trh. Marketingová strategie vychází z interních dat, kvalitativního výzkumu založeného na polostrukturovaných rozhovorech s aktuálními klienty, ze kterých byly sestaveny marketingové persony, jako reprezentanti nejzajímavější …more
Abstract:
The thesis focuses on the creation of a new marketing strategy for the start-up Mapotic, which has undergone a change of direction in recent years, when it is now also focused on the B2B market. The marketing strategy is based on internal data, qualitative research based on semi- structured interviews with current clients, from which marketing personas were assembled as representatives of the most …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Jana Müllerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93820