Chování spotřebitele při nákupu základních potravin a produktu z nich vyrobených – Hudáková Hudáková
Hudáková Hudáková
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele při nákupu základních potravin a produktu z nich vyrobených
Consumer behavior while buying staple foods and products made of them
Abstract:
Tématem bakalářské práce bylo popsat a vyhodnotit změnu chováni spotřebitele při nákupu základních potravin a výrobků z nich. V první části bakalářské práce jsou popsané veřejné poznatky o spotřebiteli a spotřebním chování a o faktorech, které ho ovlivňují, rozhodovací proces a internet v marketingu. Druhá část práce se zabývá vyhodnocením výsledků dotazníkového šetření.Abstract:
The topic of the bachelor thesis was to describe the change in consumer behavior while buying staple goods and products made of them. The first part of the bachelor thesis describes the general knowledge about the consumer and consumer behavior and about factors, which influence them, decision making process and internet in marketing. The second part of the thesis deals with the results of the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/clyfk/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUDÁKOVÁ, Hudáková. \textit{Chování spotřebitele při nákupu základních potravin a produktu z nich vyrobených}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/j0w5uu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Consumers and E-commerce in Vietnam - Case Study of Shopee Platform
Dung Tran Thi Thuy -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Preference spotřebitelů při online nákupu obuvi
Simona Chovancová