Bc. Jan Růžička
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na vývoj Facebooku
The impact of social networks on the development of Facebook
Abstract:
Diplomová práce s názvem: Vliv sociálních sítí na vývoj Facebooku se zabývá retrospektivou vývoje největší sociální sítě Facebook od založení až do současnosti. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část se věnuje Facebooku a sociálním sítím obecně. Jejich základnímu i geografickému rozdělení, problematice ochraně osobních dat a soukromí na sociálních sítích, pozitivním i negativním vlivům. …moreAbstract:
The diploma thesis entitled "The Impact of Social Networks on the Development of Facebook" deals with the development retrospective of the largest social network, Facebook, since the establishment up to the present. The thesis is composed of the three main parts. The first part deals with Facebook and social networks in general, their basic and geographical distribution, the issue of Privacy policy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e29zi/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2013
- Supervisor: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Development of perception of Google+
Jan Gemrich -
Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks
Nguyen Huy Phuong Pham -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco -
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Jan Brandejs