Organizační identita a její vliv na resilienci organizace – Bc. Soňa Vídenská
Bc. Soňa Vídenská
Diplomová práce
Organizační identita a její vliv na resilienci organizace
Organisational identity and its influence on organisational resilience
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Organizační identita a její vliv na resilienci organizace“ je analýza organizační identity ve vybrané organizaci a posouzení, zda organizační identita této konkrétní organizace podporuje její resilienci. Teoretická část definuje pojmy organizační identita a její vztah k resilienci. Dále také vysvětluje pojem vysoce spolehlivých organizací, na jakých principech operují a jejich …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: ‚Organisational identity and its influence on organisational resilience‘ is analysis of the organisational identity in selected organisation and assessing whether the organizational identity of this organization supports its resilience. Theoretical part defines a term of organisational identity and its relation to resilience. This part also explained a term of high …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/osybl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedoucí: Mag. Dr. Eva Gatarik
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vysoce spolehlivé organizace: Implikace pro znalostní management vybrané organizace
Iveta Hrušovská -
Míra připravenosti vysoce spolehlivé organizace pro řešení mimořádné události (případová studie)
Marek Brauner -
Znalostní management ve vysoce spolehlivých organizacích
Nikol Laifrová -
Event marketing taneční skupiny All Style Unit
Klára Machálková -
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková -
Event marketing v komunikační strategii firmy
Jana Pirunčíková -
Event Management
Tereza Havlenová -
Event marketing
Petra NĚMCOVÁ