Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency – Maria Laura Elvir Ramirez
Maria Laura Elvir Ramirez
Diplomová práce
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá účinnost marketingu prostřednictvím sociálních médií při zvyšování povědomí o značce pro agenturu Mayalukas Marketing. Využívá při tom polostrukturované rozhovory jako hlavní metodu sběru dat. V dnešní digitální době se sociální média stala silným nástrojem pro podniky k propagaci svých značek a dosažení širšího publika. Cílem této studie je proniknout do zkušeností, vnímání …víceAbstract:
This master's thesis explores the effectiveness of social media marketing in enhancing brand awareness for Mayalukas Marketing Agency, utilising semi-structured interviews as the primary method of data collection. In today's digital age, social media has emerged as a powerful tool for businesses to promote their brands and reach a wider audience. The study aims to delve into the experiences, perceptions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELVIR RAMIREZ, Maria Laura. \textit{Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/j1749j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91056
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing
Marcela Spurná -
Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti
Petr Novotný -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant