Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency – Maria Laura Elvir Ramirez
Maria Laura Elvir Ramirez
Master's thesis
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá účinnost marketingu prostřednictvím sociálních médií při zvyšování povědomí o značce pro agenturu Mayalukas Marketing. Využívá při tom polostrukturované rozhovory jako hlavní metodu sběru dat. V dnešní digitální době se sociální média stala silným nástrojem pro podniky k propagaci svých značek a dosažení širšího publika. Cílem této studie je proniknout do zkušeností, vnímání …moreAbstract:
This master's thesis explores the effectiveness of social media marketing in enhancing brand awareness for Mayalukas Marketing Agency, utilising semi-structured interviews as the primary method of data collection. In today's digital age, social media has emerged as a powerful tool for businesses to promote their brands and reach a wider audience. The study aims to delve into the experiences, perceptions …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91056
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2023
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELVIR RAMIREZ, Maria Laura. \textit{Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/j1749j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91056
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing
Marcela Spurná -
Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti
Petr Novotný -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi