Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku – Gabriela Kovářová
Gabriela Kovářová
Bachelor's thesis
Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku
Environmental Marketing Communication as a Part of a New Firm Strategy
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávajícího marketingového mixu firmy World Vegan a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů zelený marketing, zelený marketingový mix a marketingová situační analýza. V praktické části je představena společnost World Vegan, její konkurence, je zde realizována Porterova analýza konkurenčního prostředí a empirické …moreAbstract:
The main aim of this thesis is the evaluation of actual marketing mix for the World Vegan company and creating a proposal for making a better promotion. The theoretical part is focused on the definition of the green marketing concept, green marketing mix and marketing situation analysis. The World Vegan company and its competition are introduced in the practical part. There I carry out Porter five …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54830
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Daniela Kolouchová
- Reader: Martin Machek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingový koncept firmy
Katarína Chovancová -
Marketingový plán barber shopu
Marek Vystavěl -
Marketingový plán
Andrea Vilhanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová