Marketingová komunikace v prostorách železničních stanic – Jan Janeba
Jan Janeba
Diplomová práce
Marketingová komunikace v prostorách železničních stanic
Marketing Communications in the Areas of Railway Stations
Anotace:
Vymezení specifik marketingu dopravy a služeb.Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s. v prostorách železničních stanic. Návrh možných zlepšení pro efektivní komunikaci.Abstract:
Definition of marketing specifics in public transportation service utilities. Analysis of marketing communication instruments of the České dráhy, a.s. company, in the railways stations rooms. Proposal of possible improvements for effective communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Jiří Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31794
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementation of Secure communication for IoT based on Arduino board
Hai Yen Le -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Implementation of Communication-Based Activities in the Callan Method
Veronika Krpcová -
Implementation of Communication Protocol BACnet in AC500
Ekaterina Adeeva -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková