Hyperkinetický syndrom u dětí v diagnostickém ústavu – Barbora LAMAČOVÁ
Barbora LAMAČOVÁ
Diplomová práce
Hyperkinetický syndrom u dětí v diagnostickém ústavu
The Hyperkinetic Syndrome of Children from The Diagnostic Institute
Anotace:
Diplomová práce se zabývá poruchou pozornosti, hyperaktivitou a impulzivitou, tedy hyperkinetickým syndromem a ADHD u dětí umístěných do dětského diagnostického ústavu. V teoretické části se práce podrobněji zaměřuje na příznaky poruchy, její komorbiditu a historii vzniku samotného názvu. Rozlišuje dvě nejužívanější klasifikace poruchy dle MKN ? 10 a DSM ? IV. Pozornost věnuje také etiologii, diagnostice …víceAbstract:
This thesis deals with attention disorder, hyperactivity, impulsivity; and hyperkinetic syndrome and ADHD syndrome in particular. It studies children placed in a children's diagnostic institute. The theoretical part deals thoroughly with the symptoms of the disorder, its comorbidity and history of the term. It distinguishes the two most used classifications of the disorder according to ICD - 10 and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zveřejnit od: 3. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Swierkoszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAMAČOVÁ, Barbora. Hyperkinetický syndrom u dětí v diagnostickém ústavu. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Uplatňovaní supervize ve školských zařízeních pro výkon ústavní výchovy nebo ochranné výchovy a ve školských zařízeních preventivně výchovné péče
Kristýna HELLEROVÁ -
Pojetí sexuality u dětí a mládeže ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Radoslava Smejkalová -
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Evakuace škol a školských zařízení pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami v Jihočeském kraji
Petra PAVELKOVÁ -
Vybrané aspekty umísťování dětí do školských zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy
Kateřina Hůzová -
Sociální fungování dětí, svědků domácího násilí, v kontextu školských zařízení pro děti od 3 do 18 let
Veronika Strnadova -
Komparace zájmu o pornografii žáků základních a středních škol a klientů zařízení ústavní a ochranné výchovy
Adam Sobol -
Závislost na tabáku u dětí a mladistvých z institucionální výchovy a u dětí a mladistvých žijících v běžných rodinách
David Káčerik